Obecné ustanovení
- Provozovatelem internetového obchodu www.zelezarstvi-fiala.cz je společnost Železářství Fiala s.r.o., se sídlem ve Znojmě, Nám. Svobody 1551/4, PSČ 66902, IČ 25578693, DIČ CZ25578693, zapsaná v OR zapsaná v obchodním rejstříku vedeném krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 35024.
- Kupujícím může být jak konečný spotřebitel, tak osoba či firma, která nakupuje zboží za účelem svého podnikání s těmito výrobky
- Zasláním objednávky na zboží z nabídky udávané na www.zelezarstvi-fiala.cz ze strany kupujícího a následné potvrzení přijetí objednávky ze strany prodávajícího se považuje za uzavření kupní smlouvy. Kupující zasláním své objednávky také stvrzuje, že souhlasí s veškerými podmínkami prodeje na www.zelezarstvi-fiala.cz
- Veškeré smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky, zejména pak občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), popř. zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a to vše v platném znění.
Odstoupení od kupní smlouvy
- Odstoupení ze strany kupujícího:
Do doby expedice lze bezplatně objednávku stornovat, avšak je potřeba co nejdříve o tomto (telefonicky či e-mailem) prodávajícího informovat.
V souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku má kupující právo od kupní smlouvy odstoupit (mimo případy dle § 1837 občanského zákoníku) a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží a to bez udání důvodů – toto se týká pouze případů uzavření kupní smlouvy pomocí prostředků komunikace na dálku (pomocí internetového obchodu). Toto zboží musí být ale nepoškozené a s originálními doklady, jinak si prodávající vyhrazuje právo na snížení vrácené ceny.
Před vlastním odesláním zboží zpět prodávajícímu bude o tomto kroku informovat prodávajícího na e-mailové adrese eshop@zelezarstvi-fiala.cz. Následně zákazník odešle zboží na adresu prodávajícího, a to jako standardní balík (včetně svého bankovního spojení), nikoliv jako dobírku. Náklady na tento úkon nese kupující. V případě dobírky si vyhrazujeme právo odmítnout přijetí zásilky.
Adresa:
E-shop Železářství Fiala
Nám. Svobody 4/1551
66902 Znojmo
Do 14 dnů od obdržení vrácené zásilky budou poukázány peníze zpět kupujícímu, v případě nároku na úhradu škody vzniklé na zboží má prodávající oprávnění toto započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
- Odstoupení ze strany prodávajícího
Odstoupení ze strany prodávajícího: Prodávající si vyhrazuje právo na odstoupení od kupní smlouvy v případě, kdy výrobce či dovozce není schopen dodat požadované zboží, anebo došlo k výraznému cenovému navýšení, zejména pak v případech objednávek nad rámec skladových zásob.
Zboží
- Veškeré vystavené zboží na www.zelezarstvi-fiala.cz je SKLADEM, přičemž kupující vidí přímo příslušné skladové dispozice na jednotlivých pobočkách.
- V případě, že objednávka kupujícího se skládá z položek ze stejného skladu (pobočky), expedice probíhá pomocí přepravní služby následující pracovní den. V případě, že musí dojít ke kompletaci položek z různých poboček, expedice se prodlužuje na 3-5 dnů. V případě, že objednané množství u některé položky je větší, než celková skladová zásoba na všech pobočkách, expediční lhůta se prodlužuje obvykle na 10-14 dní.
- Ve všech případech je zákazník ještě jednou, dodatečně, o expedičních lhůtách informován.
- Zákazník takto podanou objednávkou akceptuje výše uvedené prodloužení expediční lhůty. V případě, že by prodávající nebyl schopen dodržet tuto lhůtu, zákazník bude neprodleně informován za účelem nalezení alternativního řešení.
- Obrázky u zboží mohou být v některých případech pouze ilustrativní a nemusí zcela přesně postihovat všechny detaily a tedy, je-li ze strany kupujícího konkrétní požadavek např. na barvu, povrchovou úpravu apod, nechť toto uvede do své objednávky do kolonky Poznámka.
- Celková hodnota nákupu bude vždy zaokrouhlena na celé Kč. PHE poplatek (u položek, kterých se to týká) je již zahrnut v ceně.
- Na www.zelezarstvi-fiala.cz je zobrazeno pouze takové zboží, které je skladem. V případě, že byste měli zájem o položky, které zde nenajdete, prosím, využijte poznámku v závěru objednávky či uvedených kontaktů. Celková nabídka je totiž mnohem širší než pouze zobrazované položky.
Platební podmínky
Zboží je možné platit:
- Formou předplatby – cena se rovná ceně zboží a dopravy (vč. baleného). V případě výběru platby předem, prosím zasílejte platbu na : Bankovní spojení – Komerční banka – číslo účtu: 365645741/0100 a to na základě potvrzení objednávky, kde naleznete veškeré potřebné údaje k provedení platby. Vždy, prosím, vyplňujte variabilní symbol. V případě tohoto způsobu platby může dojít k prodloužení časové lhůty pro expedici o dobu převodu finančních prostředků na náš účet.
- Na dobírku – zde je cena navýšena oproti platbě předem o doběrečné, tj. o 35 Kč a hradí se až při přijetí zboží od přepravce.
- Osobní odběr – platba v hotovosti – zboží je možné také odebrat osobně – bez jakýchkoliv dodatečných poplatků – na našich pobočkách:
Železářství Fiala
Nám. Svobody 4/1551
66902 Znojmo
|
Železářství Fiala
Nám. Komenského 135
67401 Třebíč
|
Železářství Fiala (ORION)
Národní Třída 50
69501 Hodonín
|
-
V případě osobního odběru vyčkejte na potvrzení o připravení Vámi objednaného zboží. Se sebou poté vezměte kopii potvrzení objednávky zaslaného na Váš e-mail.
Záruka: Na veškeré zboží se vztahuje záruka 24 měsíců v duchu platných předpisů. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení, nevhodné a nezpůsobilé zacházení apod.
Reklamace - obecné
Pokud se vyskytnou oprávněné důvody pro uplatnění reklamace na zboží dodaném elektronickým obchodem www.zelezarstvi-fiala.cz, kupující může uplatnit reklamaci, a to písemně na: eshop@zelezarstvi-fiala.cz.
Toto oznámení musí obsahovat – jméno, adresu, telefon, e-mail, číslo objednávky, podrobný popis závady, fotodokumentaci a kopii prodejního dokladu.
Poté bude kupující kontaktován prodávajícím a domluven následný postup řešení reklamace.
Adresa pro zasílání případných reklamací:
E-shop Železářství Fiala
Nám. Svobody 4/1551
66902 Znojmo
Zboží k reklamaci prosím nezasílejte na dobírku, v takovémto případě si prodávající vyhrazuje právo na nepřevzetí zásilky. Zboží posílejte kompletní s přiloženou kopií prodejního dokladu a na zásilku napište čitelně – REKLAMACE - ESHOP
Reklamace - poškození zboží při přepravě
BALÍKOVÉ ZBOŽÍ:
Z důvodu případného poškození zboží během přepravy, žádáme důrazně všechny zákazníky, aby si zboží, pokud možno zkontrolovali ještě za přítomnosti řidiče přepravní služby a případné poškození zboží sepsali s řidičem v předávacím protokolu – přepravním listě.
Do předávacího protokolu – přepravního listu, je také potřeba zaznamenat výhrady pokud je obal zásilky při převzetí zjevně poškozen.
V případě, že vnější obal nejevil známky poškození a nebylo možno zboží zkontrolovat za přítomnosti řidiče, je nutno - při poškození zboží – následně postupovat takto:
- Uchovat jak poškozené zboží, tak přepravní obal včetně výplně
- Pořídit fotodokumentaci
- Do 48 hodin od obdržení zásilky zaslat na e-mailovou adresu eshop@zelezarstvi-fiala.cz zprávu o reklamaci, která bude obsahovat: Jméno, adresu, telefon, číslo objednávky, podrobný popis poškození, fotodokumentaci a kopii prodejního dokladu
My následně zahájíme reklamační řízení s přepravcem a budeme vás průběžně informovat o stavu reklamace.
NADROZMĚRNÉ ZÁSILKY:
U tohoto typu zásilek (nadrozměrné zásilky, paletové zboží apod) je nezbytně nutné, aby došlo ke kontrole (nejen obalu, ale i obsahu) za přítomnosti řidiče a to bez ohledu na jejich časové vytížení.
V případě poškození zboží je nutné zaznamenat výhradu do přepravního listu a zásilku vrátit zpět přepravci a následně nás na eshop@zelezarstvi-fiala.cz o tomto informovat. My zajistíme zaslání nového kusu či vrácení peněz.
Pokud by přepravce odmítl vzít poškozenou zásilku zpět, musí být sepsán protokol o poškození zásilky a tento je pak nutné obratem zaslat na eshop@zelezarstvi-fiala.cz
Pokud zákazník kontrolu zboží při převzetí neprovede, přebírá na sebe riziko za poškození zboží při přepravě a nebude tedy možno následně z tohoto důvodu zboží reklamovat, neboť přepravní společnosti na následně nahlášené poškození zásilek při přepravě neberou ohled.
Děkujeme za pochopení.
Doprava
Dopravu zboží od prodejce k zákazníkovi je zajišťována přepravní společností na účet kupujícího.
Ceny dopravy (včetně balného)
- BĚŽNÉ BALÍKOVÉ ZBOŽÍ – tj. zboží, které je možné zabalit do balíku 60*60*120 cm a 30 kg váhy, a zároveň nenáchylné k poškození přepravou (sklo, porcelán apod) – cena dopravy: {cena-1} Kč
- PPL PARCELSHOP (BALÍKOVÉ ZBOŽÍ) - rozměr max. 120*60*60 cm a 20 kg, nenáchylné na rozbití – cena dopravy: {cena-12} Kč
- PPL PARCELBOX (BALÍKOVÉ ZBOŽÍ) - rozměr max. 60*43*43 cm a 20 kg, nenáchylné na rozbití – cena dopravy: {cena-13} Kč
- BALÍKOVÉ ZBOŽÍ ATYP – tj. zboží, které je možné zabalit do balíku 60*60*120 cm a 30 kg váhy, neskladné, křehké apod. – cena dopravy: {cena-11} Kč
- Zboží přesahující rozměrové a váhové parametry pro balíkové zboží či zboží křehké, náchylné k poškození či jinak neskladné (vozíky, žebříky apod) NEPALETIZOVÁNO --- DO 15 KG – cena dopravy: {cena-4} Kč
- Zboží přesahující rozměrové a váhové parametry pro balíkové zboží či zboží křehké, náchylné k poškození či jinak neskladné – NUTNÁ PALETIZACE – MALÁ PALETA ---DO 150 KG – cena dopravy: {cena-10} Kč
- Paletové zásilky (váha do 250 kg – např kamna atd), velmi rozměrné a hmotné zboží apod – cena dopravy: {cena-3} Kč
- Osobní odběr na našich pobočkách: ZDARMA
Ceny jsou včetně DPH.
V případě, že kupující zvolí chybně levnější variantu dopravy, avšak svou povahou se bude jednat o zásilku vyžadující dražší (bezpečnější) druh přepravy, na toto bude zákazník ihned upozorněn.
V případě platby na dobírku se k ceně za dopravu připočítává 35 Kč.
Tyto ceny se týkají dopravy v rámci ČR. Mimo území ČR bude stanovena individuální cena, o které bude zákazník informován po obdržení objednávky.
Prodávající si vyhrazuje právo navýšit ceny dopravy v případech extrémně hmotných či objemných zásilek. O tomto bude zákazník vždy včas informován.
Kontaktní údaje poskytnuté zákazníkem v rámci objednávky mohou být použity pro marketingové účely www.zelezarstvi-fiala.cz
Závěrečná ustanovení
Prodávající se vždy snaží předejít jakýmkoliv sporům s kupujícím, případně je řešit přímou cestou s kupujícím. Pokud však k případnému sporu dojde, tyto budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy. Alternativním řešením je také mimosoudní cesta. V takovém případě může Kupující kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je např. Česká obchodní inspekce. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 11.4.2016.