Registrace firmy do e-shopu zelezarstvi-fiala.cz

Obchodní podmínky

Obecné ustanovení

  1. Provozovatelem internetového obchodu www.zelezarstvi-fiala.cz je společnost Železářství Fiala s.r.o., se sídlem ve Znojmě, Nám. Svobody 1551/4, PSČ 66902, IČ 25578693, DIČ CZ25578693, zapsaná v OR zapsaná v obchodním rejstříku vedeném krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 35024.
  2. Kupujícím může být jak konečný spotřebitel, tak osoba či firma, která nakupuje zboží za účelem svého podnikání s těmito výrobky
  3. Zasláním objednávky na zboží z nabídky udávané na www.zelezarstvi-fiala.cz ze strany kupujícího a následné potvrzení přijetí objednávky ze strany prodávajícího se považuje za uzavření kupní smlouvy. Kupující zasláním své objednávky také stvrzuje, že souhlasí s veškerými podmínkami prodeje na www.zelezarstvi-fiala.cz
  4. Veškeré smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky, zejména pak občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), popř. zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a to vše v platném znění.

Odstoupení od kupní smlouvy

  1. Odstoupení ze strany kupujícího:

    Do doby expedice lze bezplatně objednávku stornovat, avšak je potřeba co nejdříve o tomto (telefonicky či e-mailem) prodávajícího informovat.

    V souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku má kupující právo od kupní smlouvy odstoupit (mimo případy dle § 1837 občanského zákoníku) a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží a to bez udání důvodů – toto se týká pouze případů uzavření kupní smlouvy pomocí prostředků komunikace na dálku (pomocí internetového obchodu). Toto zboží musí být ale nepoškozené a s originálními doklady, jinak si prodávající vyhrazuje právo na snížení vrácené ceny.
    Před vlastním odesláním zboží zpět prodávajícímu bude o tomto kroku informovat prodávajícího na e-mailové adrese eshop@zelezarstvi-fiala.cz. Následně zákazník odešle zboží na adresu prodávajícího, a to jako standardní balík (včetně svého bankovního spojení), nikoliv jako dobírku. Náklady na tento úkon nese kupující. V případě dobírky si vyhrazujeme právo odmítnout přijetí zásilky.

    Adresa:
    E-shop Železářství Fiala
    Nám. Svobody 4/1551
    66902 Znojmo

    Do 14 dnů od obdržení vrácené zásilky budou poukázány peníze zpět kupujícímu, v případě nároku na úhradu škody vzniklé na zboží má prodávající oprávnění toto započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

  2. Odstoupení ze strany prodávajícího
    Odstoupení ze strany prodávajícího: Prodávající si vyhrazuje právo na odstoupení od kupní smlouvy v případě, kdy výrobce či dovozce není schopen dodat požadované zboží, anebo došlo k výraznému cenovému navýšení, zejména pak v případech objednávek nad rámec skladových zásob.

Zboží

  1. Veškeré vystavené zboží na www.zelezarstvi-fiala.cz je SKLADEM, přičemž kupující vidí přímo příslušné skladové dispozice na jednotlivých pobočkách.
  2. V případě, že objednávka kupujícího se skládá z položek ze stejného skladu (pobočky), expedice probíhá pomocí přepravní služby následující pracovní den. V případě, že musí dojít ke kompletaci položek z různých poboček, expedice se prodlužuje na 3-5 dnů. V případě, že objednané množství u některé položky je větší, než celková skladová zásoba na všech pobočkách, expediční lhůta se prodlužuje obvykle na 10-14 dní.
  3. Ve všech případech je zákazník ještě jednou, dodatečně, o expedičních lhůtách informován.
  4. Zákazník takto podanou objednávkou akceptuje výše uvedené prodloužení expediční lhůty. V případě, že by prodávající nebyl schopen dodržet tuto lhůtu, zákazník bude neprodleně informován za účelem nalezení alternativního řešení.
  5. Obrázky u zboží mohou být v některých případech pouze ilustrativní a nemusí zcela přesně postihovat všechny detaily a tedy, je-li ze strany kupujícího konkrétní požadavek např. na barvu, povrchovou úpravu apod, nechť toto uvede do své objednávky do kolonky Poznámka.
  6. Celková hodnota nákupu bude vždy zaokrouhlena na celé Kč. PHE poplatek (u položek, kterých se to týká) je již zahrnut v ceně.
  7. Na www.zelezarstvi-fiala.cz je zobrazeno pouze takové zboží, které je skladem. V případě, že byste měli zájem o položky, které zde nenajdete, prosím, využijte poznámku v závěru objednávky či uvedených kontaktů. Celková nabídka je totiž mnohem širší než pouze zobrazované položky.

Platební podmínky

Zboží je možné platit:

  1. Formou předplatby – cena se rovná ceně zboží a dopravy (vč. baleného). V případě výběru platby předem, prosím zasílejte platbu na : Bankovní spojení – Komerční banka – číslo účtu: 365645741/0100 a to na základě potvrzení objednávky, kde naleznete veškeré potřebné údaje k provedení platby. Vždy, prosím, vyplňujte variabilní symbol. V případě tohoto způsobu platby může dojít k prodloužení časové lhůty pro expedici o dobu převodu finančních prostředků na náš účet.
  2. Na dobírku – zde je cena navýšena oproti platbě předem o doběrečné, tj. o 35 Kč a hradí se až při přijetí zboží od přepravce.
  3. Osobní odběr – platba v hotovosti – zboží je možné také odebrat osobně – bez jakýchkoliv dodatečných poplatků – na našich pobočkách:
    Železářství Fiala
    Nám. Svobody 4/1551
    66902 Znojmo
    Železářství Fiala
    Nám. Komenského 135
    67401 Třebíč
    Železářství Fiala (ORION)
    Národní Třída 50
    69501 Hodonín
  4. V případě osobního odběru vyčkejte na potvrzení o připravení Vámi objednaného zboží. Se sebou poté vezměte kopii potvrzení objednávky zaslaného na Váš e-mail.

Záruka: Na veškeré zboží se vztahuje záruka 24 měsíců v duchu platných předpisů. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení, nevhodné a nezpůsobilé zacházení apod.

Reklamace - obecné

Pokud se vyskytnou oprávněné důvody pro uplatnění reklamace na zboží dodaném elektronickým obchodem www.zelezarstvi-fiala.cz, kupující může uplatnit reklamaci, a to písemně na: eshop@zelezarstvi-fiala.cz.

Toto oznámení musí obsahovat – jméno, adresu, telefon, e-mail, číslo objednávky, podrobný popis závady, fotodokumentaci a kopii prodejního dokladu.

Poté bude kupující kontaktován prodávajícím a domluven následný postup řešení reklamace.

Adresa pro zasílání případných reklamací:
E-shop Železářství Fiala
Nám. Svobody 4/1551
66902 Znojmo

Zboží k reklamaci prosím nezasílejte na dobírku, v takovémto případě si prodávající vyhrazuje právo na nepřevzetí zásilky. Zboží posílejte kompletní s přiloženou kopií prodejního dokladu a na zásilku napište čitelně – REKLAMACE - ESHOP

Reklamace - poškození zboží při přepravě

BALÍKOVÉ ZBOŽÍ:

Z důvodu případného poškození zboží během přepravy, žádáme důrazně všechny zákazníky, aby si zboží, pokud možno zkontrolovali ještě za přítomnosti řidiče přepravní služby a případné poškození zboží sepsali s řidičem v předávacím protokolu – přepravním listě.

Do předávacího protokolu – přepravního listu, je také potřeba zaznamenat výhrady pokud je obal zásilky při převzetí zjevně poškozen.

V případě, že vnější obal nejevil známky poškození a nebylo možno zboží zkontrolovat za přítomnosti řidiče, je nutno - při poškození zboží – následně postupovat takto:

  1. Uchovat jak poškozené zboží, tak přepravní obal včetně výplně
  2. Pořídit fotodokumentaci
  3. Do 48 hodin od obdržení zásilky zaslat na e-mailovou adresu eshop@zelezarstvi-fiala.cz zprávu o reklamaci, která bude obsahovat: Jméno, adresu, telefon, číslo objednávky, podrobný popis poškození, fotodokumentaci a kopii prodejního dokladu

My následně zahájíme reklamační řízení s přepravcem a budeme vás průběžně informovat o stavu reklamace.

NADROZMĚRNÉ ZÁSILKY:

U tohoto typu zásilek (nadrozměrné zásilky, paletové zboží apod) je nezbytně nutné, aby došlo ke kontrole (nejen obalu, ale i obsahu) za přítomnosti řidiče a to bez ohledu na jejich časové vytížení.

V případě poškození zboží je nutné zaznamenat výhradu do přepravního listu a zásilku vrátit zpět přepravci a následně nás na eshop@zelezarstvi-fiala.cz o tomto informovat. My zajistíme zaslání nového kusu či vrácení peněz.

Pokud by přepravce odmítl vzít poškozenou zásilku zpět, musí být sepsán protokol o poškození zásilky a tento je pak nutné obratem zaslat na eshop@zelezarstvi-fiala.cz

Pokud zákazník kontrolu zboží při převzetí neprovede, přebírá na sebe riziko za poškození zboží při přepravě a nebude tedy možno následně z tohoto důvodu zboží reklamovat, neboť přepravní společnosti na následně nahlášené poškození zásilek při přepravě neberou ohled.

Děkujeme za pochopení.

Doprava

Dopravu zboží od prodejce k zákazníkovi je zajišťována přepravní společností na účet kupujícího.

Ceny dopravy (včetně balného)

  • BĚŽNÉ BALÍKOVÉ ZBOŽÍ – tj. zboží, které je možné zabalit do balíku 60*60*120 cm a 30 kg váhy, a zároveň nenáchylné k poškození přepravou (sklo, porcelán apod) – cena dopravy: {cena-1} Kč
  • PPL PARCELSHOP (BALÍKOVÉ ZBOŽÍ) - rozměr max. 120*60*60 cm a 20 kg, nenáchylné na rozbití – cena dopravy: {cena-12} Kč
  • PPL PARCELBOX (BALÍKOVÉ ZBOŽÍ) - rozměr max. 60*43*43 cm a 20 kg, nenáchylné na rozbití – cena dopravy: {cena-13} Kč
  • BALÍKOVÉ ZBOŽÍ ATYP – tj. zboží, které je možné zabalit do balíku 60*60*120 cm a 30 kg váhy, neskladné, křehké apod. – cena dopravy: {cena-11} Kč
  • Zboží přesahující rozměrové a váhové parametry pro balíkové zboží či zboží křehké, náchylné k poškození či jinak neskladné (vozíky, žebříky apod) NEPALETIZOVÁNO --- DO 15 KG – cena dopravy: {cena-4} Kč
  • Zboží přesahující rozměrové a váhové parametry pro balíkové zboží či zboží křehké, náchylné k poškození či jinak neskladné – NUTNÁ PALETIZACE – MALÁ PALETA ---DO 150 KG – cena dopravy: {cena-10} Kč
  • Paletové zásilky (váha do 250 kg – např kamna atd), velmi rozměrné a hmotné zboží apod – cena dopravy: {cena-3} Kč
  • Osobní odběr na našich pobočkách: ZDARMA

Ceny jsou včetně DPH.

V případě, že kupující zvolí chybně levnější variantu dopravy, avšak svou povahou se bude jednat o zásilku vyžadující dražší (bezpečnější) druh přepravy, na toto bude zákazník ihned upozorněn.

V případě platby na dobírku se k ceně za dopravu připočítává 35 Kč.

Tyto ceny se týkají dopravy v rámci ČR. Mimo území ČR bude stanovena individuální cena, o které bude zákazník informován po obdržení objednávky.

Prodávající si vyhrazuje právo navýšit ceny dopravy v případech extrémně hmotných či objemných zásilek. O tomto bude zákazník vždy včas informován.

Kontaktní údaje poskytnuté zákazníkem v rámci objednávky mohou být použity pro marketingové účely www.zelezarstvi-fiala.cz

Závěrečná ustanovení

Prodávající se vždy snaží předejít jakýmkoliv sporům s kupujícím, případně je řešit přímou cestou s kupujícím. Pokud však k případnému sporu dojde, tyto budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy. Alternativním řešením je také mimosoudní cesta. V takovém případě může Kupující kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je např. Česká obchodní inspekce. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 11.4.2016.

Odesláním registrace projevujete SOUHLAS s těmito podmínkami.